×

UPRAVLJANJE MARKETINGOM I INFORMACIONA TEHNOLOGIJA

Kit Flečer

Preveli sa engleskog Marija Jovanov,Milena Pušić,Uroš Vasiljević,Vladimir Mančić

Razumevanje informacione tehnologije i njenog uticaja na potrošače ima ključni je značaj za svako preduzeće koje želi da zadrži svoj konkurentni položaj na tržištu.

Knjiga Upravljanje marketingom i informaciona tehnologija omogućava lako sticanje i prenošenje znanja. U njoj su dati mnogobrojni primeri i studije slučaja koji ilustruju gradivo primenjujući ga na stvarne poslovne probleme i iskustva.

U prvom delu autor se bavi prirodom informacione tehnologije i njenim značajem za marketinške strategije. U drugom su dati zadaci direktora marketinga – odlučivanje o proizvodu, promociji i distribuciji – sa posebnim osvrtom na marketing zasnovan na bazi podataka i uspostavljanju odnosa sa potrošačem.

Kit Flečer

Profesor marketinga u Poslovnoj školi Univerziteta Stretklajd i predavač na stručnim seminarima. 

PREDGOVOR
I PRIKAZ MARKETINGA I UTICAJ INFORMACIONE  TEHNOLOGIJE
1. INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I MARKETING
2. ŠTA JE MARKETING
3. PROMEN?JIV  MARKETINŠKI SISTEM I OKRUŽENJE
4. MARKETINŠKI PODACI U ODLU?IVANJU
5. INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I MARKETINŠKA STRATEGIJA
II INFORMACIONA TEHNOLOGIJA I UPRAVLJANJE MARKETINGOM
6. PLANIRANJE INOVACIJA
7. ODLUKE O NOVIM PROIZVODIMA
8. ODLUKE O PROIZVODNOJ POLITICI
9. ODLUKE O KOMUNIKACIJAMA
10. ODLU?IVANJE O PRODAJI
11. ODLU?IVANJE O DISTRIBUCIJI 
EPILOG: Informaciona tehnologija i budu?not

Godina izdanja : 2003.

Broj strana : 532

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi povez

Format : 21 x 14

Težina : 700 g

ISBN : 86-7102-065-7

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje