Svaki grad ima svoj ritam, svaki je po nečemu prepoznatljiv i jedinstven, svaki je na određeni način udoban za svoje žitelje i zbog nečega primamljiv za goste. Prepoznavanje preimućstava i građenje strategije na osnovu njih stvaraju imidž grada koji doprinosi sveopštem kulturnom, ekonomskom i društvenom napretku. Kulturne manifestacije su jedan od efikasnih načina da grad izgradi svoj identitet i da se razvija.
Autori ove knjige, stručnjaci u oblasti marketinga u kulturi Greg Ričards i Robert Palmer, analiziraju moguće načine na koje manifestacije kulture, poput festivala, izložbi i sajmova, pomažu gradovima da postanu prijatnija i poželjna mesta za život. Svoja zapažanja ilustruju iskustvima gradova koji su tokom protekle tri decenije nosili titulu „Evropska prestonica kulture”.
Direktor odseka za Kulturu i kulturnu i prirodnu baštinu u Savetu Evrope, čije se sedište nalazi u Strazburu u Francuskoj. Više od trideset godina radi u sektoru za kulturu gde uređuje festivalske programe i vodi kulturne organizacije. Bio je direktori dve evropske prestornice kulture - Glazgova 1990. godiine i Brisela 2000. godine, a i savetnik u više od deset prestonica kulture.
Kao priznanje za njegov rad, dodeljene su mu brojne nagrade u Velikoj Britaniji, Belgiji i Francuskoj.
Predgovor O autorima 1. ZAŠTO GRADOVI TREBA DA BUDU BOGATI MANIFESTACIJAMA 2. STVARANJE MANIFESTACIJA - OD IDEJE DO REALIZACIJE 3. VIZIJA MANIFESTACIJA I PROGRAMIRANJE 4. LIDERSTVO, UPRAVA I UČESNICI 5. MENADŽMENT I ORGANIZACIJA UZBUDLJIVOG GRADA 6. FINANSIJE I PRIKUPLJANJE SREDSTAVA 7. MARKETING, KOMUNIKACIJE I ULOGA MEDIJA 8. PUBLIKA I JAVNOST U UZBUDLJIVIM GRADOVIMA 9. KRAJNJI REZULTATI I UTICAJI MANIFESTACIJA 10. ODRŽIVOST PROGRAMA MANIFESTACIJA 11. KRITIČKO PROMIŠLJANJE: KLJUČ USPEHA 12. BUDUĆNOST UZBUDLJIVIH GRADOVA: GLOBALNI TRENDOVI I NOVI MODELI OBOGAĆIVANJA MANIFESTACIJAMA Bibliografija Indeks
O knjizi
Sadržaj
O autoru
Podaci
Komentari
Povodom knjige
Svaki grad ima svoj ritam, svaki je po nečemu prepoznatljiv i jedinstven, svaki je na određeni način udoban za svoje žitelje i zbog nečega primamljiv za goste. Prepoznavanje preimućstava i građenje strategije na osnovu njih stvaraju imidž grada koji doprinosi sveopštem kulturnom, ekonomskom i društvenom napretku. Kulturne manifestacije su jedan od efikasnih načina da grad izgradi svoj identitet i da se razvija.
Autori ove knjige, stručnjaci u oblasti marketinga u kulturi Greg Ričards i Robert Palmer, analiziraju moguće načine na koje manifestacije kulture, poput festivala, izložbi i sajmova, pomažu gradovima da postanu prijatnija i poželjna mesta za život. Svoja zapažanja ilustruju iskustvima gradova koji su tokom protekle tri decenije nosili titulu „Evropska prestonica kulture”.
http://www.danas.rs/dodaci/nedelja/knjiga_danas/zeljene_destinacije.54.html?news_id=300172
Greg Ričards
Robert Palmer
Direktor odseka za Kulturu i kulturnu i prirodnu baštinu u Savetu Evrope, čije se sedište nalazi u Strazburu u Francuskoj. Više od trideset godina radi u sektoru za kulturu gde uređuje festivalske programe i vodi kulturne organizacije. Bio je direktori dve evropske prestornice kulture - Glazgova 1990. godiine i Brisela 2000. godine, a i savetnik u više od deset prestonica kulture.
Kao priznanje za njegov rad, dodeljene su mu brojne nagrade u Velikoj Britaniji, Belgiji i Francuskoj.
Predgovor
O autorima
1. ZAŠTO GRADOVI TREBA DA BUDU BOGATI MANIFESTACIJAMA
2. STVARANJE MANIFESTACIJA - OD IDEJE DO REALIZACIJE
3. VIZIJA MANIFESTACIJA I PROGRAMIRANJE
4. LIDERSTVO, UPRAVA I UČESNICI
5. MENADŽMENT I ORGANIZACIJA UZBUDLJIVOG GRADA
6. FINANSIJE I PRIKUPLJANJE SREDSTAVA
7. MARKETING, KOMUNIKACIJE I ULOGA MEDIJA
8. PUBLIKA I JAVNOST U UZBUDLJIVIM GRADOVIMA
9. KRAJNJI REZULTATI I UTICAJI MANIFESTACIJA
10. ODRŽIVOST PROGRAMA MANIFESTACIJA
11. KRITIČKO PROMIŠLJANJE: KLJUČ USPEHA
12. BUDUĆNOST UZBUDLJIVIH GRADOVA: GLOBALNI TRENDOVI I NOVI MODELI OBOGAĆIVANJA MANIFESTACIJAMA
Bibliografija
Indeks
Godina izdanja : 2013.
Broj strana : 458
Pismo : Latinica
Povez : Broširani povez
Format : 24 x 17
Težina : 766 g
ISBN : 9788671024556
KOMENTARI (0)
Ostavi komentar
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.