×

SEGMENTIRANJE TRŽIŠTA

Ijan Danbar, Malkolm Mekdonald

Prevela sa engleskog Svetlana Stefanov

Za razliku od mnogih priručnika o marketingu u kojima se problem segmentiranja tržišta mistifikuje, ova knjiga nudi zdravorazumski pristup temi. Napisana jednostavnim jezikom, čitaocu nudi pregledno i postupno uvođenje u izuzetno dobro strukturisan marketinški postupak. U njoj je na vrlo praktičan način ponuđen okvir za izvođenje pojedinačnih modela segmentiranja koji se mogu primeniti u različitim okruženjima. Segmentiranje tržišta sadrži iskustva iz višegodišnje prakse poznatih svetskih kompanija i mnogobrojne primere koji predstavljaju smernice za praktično delovanje. 

Ijan Danbar

Vodi više seminara i radionica o segmentiranju tržišta u Velikoj Britaniji. Direktor je The Market Segmentation Company. 

Malkolm Mekdonald

Profesor marketinške strategije u Školi menadžmenta i predsednik Marketinškog centra za planiranje na Kranfild univerzitetu. Autor je više od dvadeset naslova uključujući i bestseler Marketinški planovi - kako se pripremaju i koriste.

PREDGOVOR
UVOD
1. PRIPREME ZA SEGMENTACIJU
I PROCES SEGMENTACIJE
2. PRAVLJENJE TRŽIŠNE MAPE
3. KO KUPUJE 
4. ŠTA, GDE, KADA I KAKO?
5. KO KUPUJE, ŠTA, GDE, KADA I KAKO?
6. ZAŠTO SE KUPUJE
7. SEGMENTACIJA: FAZA 1
8. SEGMENTACIJA: FAZA 2
9. PRIVLA?NOST SEGMENATA
10. KONKURENTNOST KOMPANIJE I PORTFOLIO MATRICA
11. ODRE?IVANJE MARKETINŠKIH CILJEVA
II SEGMENTACIJA ORGANIZACIJE
12. ORGANIZACIONA PITANJA I SEGMENTACIJA TRŽIŠTA
III EPILOG 
13. DOPRINOS SEGMENTACIJE PLANIRANJU POSLOVANJA: ANALIZA USPONA, PADA I OPORAVKA KOMPANIJE ICI FERTILIZERS
INDEKS

Godina izdanja : 2003.

Broj strana : 257

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi povez

Format : 21 x 14

Težina : 389 g

ISBN : 86-7102-068-1

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje