×

PROMOCIJA I MARKETING ELEKTRONSKIH MEDIJA

Priredili Daglas A. Ferguson,Robert A. Klajn,Suzan Tajler Istman

Prevela sa engleskog Svetlana Stefanov

U uslovima ekspanzije najrazličitijih vrsta medija, pridobijanje publike postaje svakodnevna briga čitavih timova stručnjaka, a promocija i marketing pojavljuju se kao neizostavna sredstva u ostvarivanju tog cilja.

U uslovima ekspanzije najrazličitijih vrsta medija, pridobijanje publike postaje svakodnevna briga čitavih timova stručnjaka, a promocija i marketing pojavljuju se kao neizostavna sredstva u ostvarivanju tog cilja.

Zahvaljujući prilozima vrhunskih stručnjaka sabranim u zborniku Promocija i marketing elektronskih medija čitalac je u mogućnosti da se uspešno snađe u ovom tržišnom metežu i stekne saznanja o novim strategijama i oprobanim praktičnim koracima na ovom polju.

PREDGOVOR
1. MARKETING U MEDIJIMA: Obim i ciljevi
2.OSMIŠLJAVANJE EMITOVANE, ŠTAMPANE I ON-LAJN PRODAJE
3. PROMOCIJA KOMERCIJALNIH RADIO-STANICA
4.PROOCIJA TELEVIZIJSKIIH MREŽA
5. PROMOCIJA LOKALNIH TELEVIZIJSKIH STANICA
6. MARKETING I PROMOCIJA KABLOVSKIH SISTEMA
7. PROMOCIJA NA JAVNOM RADIJU I TELEVIZIJI U SAD
8. MENADŽMENT, ISTRAŽIVANJE I BUDŽET PROMOCIJE
9. MARKETING USMEREN NA ČLANICE MREŽE, KUPCE I OGLAŠIVAČE
10. GLOBALNA PROMOCIJA I MARKETING TELEVIZIJE
11. MARKETING I PROMOCIJA NA INTERNETU
BIBLIOGRAFIJA
INDEKS
SADRŽAJ

Godina izdanja : 2004.

Broj strana : 363

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi povez

Format : 21 x 14

Težina : 510 g

ISBN : 8671021467

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje