×

DELOTVORNO UČENJE: Kako nastavnici mogu da podrže učenje učenika

Džon Heti

Prevela sa engleskog Bogdana Nikolić

  Pisana za učenike, predavače i one koji se školuju da budu nastavnici, knjiga objašnjava kako primeniti principe delotvornog učenja u ma kojoj učionici, bilo gde u svetu. Autor nudi sažete i korisne prikaze najuspešnijih intervencija i nudi praktične, detaljne smernice za uspešnu primenu delotvornog učenja i delotvorne nastave u učionici.

Ova jedinstvena i revolucionarna knjiga sintetizovala je rezultate više od petnaest godina istraživanja u kojima su učestvovali milioni učenika. Preko 800 metaanaliza o uticajima na dostignuća školske dece gradi priču o snazi nastavnika, o povratnim informacijama i modelu učenja i razumevanja. Najveća je zbirka istraživanja zasnovana na dokazima o tome šta u školama zaista deluje na poboljšanje učenja i ishoda obrazovnog procesa. Pokrivena područja uključuju uticaj učenika, kuće, škole, nastavnih planova i programa, nastavnika i nastavnih strategija. Model nastave i učenja razvijen je na snovu pojma delotvorne nastave i delotvornog učenja.

Glavna poruka je da ono što najbolje deluje na učenike jeste slično onome što najbolje funkcioniše za nastavnike – usmeravanje pažnje na postavljanje izazovnih ciljeva učenja, jasno određenje šta znači uspeh i usmeravanje na strategije za razvijanje konceptualnog razumevanja onoga šta nastavnici i učenici znaju i razumeju.

Pisana za učenike, predavače i one koji se školuju da budu nastavnici, knjiga objašnjava kako primeniti principe delotvornog učenja u ma kojoj učionici, bilo gde u svetu. Autor nudi sažete i korisne prikaze najuspešnijih intervencija i nudi praktične, detaljne smernice za uspešnu primenu delotvornog učenja i delotvorne nastave u učionici.

Džon Heti

(1950) profesor je i direktor Instituta za istraživanje obrazovanja pri Univerzitetu u Melbournu u Australiji.  Njegova istraživačka interesovanja uključuju pokazatelje postignuća i evaluaciju u obrazovanju, kao i merenje kreativnosti i modele podučavanja i učenja. Zagovornik je kvantitativnih istraživačkih metodologija zasnovanih na dokazima o uticajima na učenička postignuća. Pre nego što je prešao na Univerzitet u Melbournu, Heti je bio član nezavisne savetodavne grupe koja je radila na izveštaju za novozelandsko ministarstvo obrazovanja o nacionalnim standardima u čitanju, pisanju i matematici za decu osnovnih škola na Novom Zelandu.

Godina izdanja : 1900.

Broj strana : 1

Pismo : Latinica

Povez : Tvrdi

Format : 21x14

KOMENTARI (0)