×

PSIHOLOGIJA U OBRAZOVANJU III

Anita Vulfolk, Malkolm Hjuz, Vivijen Volkap

Prevela sa engleskog Sonja Banjac

Najznačajnija knjiga u oblasti psihologije obrazovanja u poslednjih dvadeset godina.

Psihologija u obrazovanju pregledna je knjiga koja povezuje poslednja dostignuća teorije sa najnovijim međunarodnim istraživanjima i obiljem primera, praktičnom primenom i savetima iskusnih predavača koji su imali prilike da deluju u različitim okruženjima. Iscrpna pedagogija opremljena je sažecima i prezentacijama koje dodatno olakšavaju učenje čime Psihologija u obrazovanju postaje neophodna knjiga za sve stručnjake u oblasti predavanja i podučavanja. 

Ova knjiga više je od udžbenika i više od prikaza oblasti. Dosledno su izvedene i naglašene obrazovne implikacije i primene teorijskih postavki i istraživanja u oblasti dečjeg razvoja, kognitivnih nauka, učenja i podučavanja, motivacije, ocenjivanja. Osim klasičnog pristupa obrazovanju koje u središte stavlja učenika i njegove lične karakteristike, ovde je značajna pažnja poklonjena psihološkim izučavanjima prirode pojedinih školskih predmeta; socijalnim, metakognitivnim i emocionalnim veštinama samoregulacije; kao i karakteristikama obrazovnog okruženja, uključujući uticaje novih tehnologija. U središtu ove knjige je fenomen učenja, pa ovaj udžbenik ima praktičan značaj za sve koji teže da razumeju proces učenja i da upravljanju njim.“ 

prof. dr Dragica Pavlović, Filozofski fakultet u Beogradu

Ovaj široko teorijski utemeljeni tekst postao je nezaobilazno, klasično štivo u psihologiji obrazovanja.“

Alek Vebster, profesor obrazovne psihologije, Univerzitet u Bristolu

Ovo je izuzetno snažna knjiga koja se bavi psihologijom u obrazovanju na jasan i pregledan način... Svima koji se bave podučavanjem, svakako bih preporučila da koriste ovu knjigu.“ 

Sofija Lojens, Univerzitet Erazmus u Roterdamu, Holandija

Anita Vulfolk

profesor je Psihologije u obrazovanju u Školi za obrazovne politike i liderstvo na Državnom univerzitetu Ohaja, SAD.

Malkolm Hjuz

Viši naučni saradnik na predmetu Razvojna psihologija na Univerzitetu zapadne Engleske u Bristolu, Engleska.

Vivijen Volkap

Predaje Teoriju obrazovanja na Univerzitetu u Darbiju, Engleska. 

Prvi tom - U?ENICI
 
U?enici 
Poglavlje 2 – Kognitivni razvoj i jezik
Poglavlje 3 – Razvoj li?nosti, socijalni i emocionalni i razvoj
Poglavlje 4 – Razlike me?u u?enicima i potrebe u?enja
Poglavlje 5 – Kultura i razli?itost
 
Drugi tom– U?ENJE I MOTIVACIJA
 
Poglavlje 6 – Bihevioralisti?ki pogledi na u?enje
Poglavlje 7 – Kognitivisti?ki pogledi na u?enje
Poglavlje 8 – Kompleksni kognitivni procesi
Poglavlje 9 – Socijalno-kognitivisti?ki i konstruktivisti?ki pogledi na u?enje
Poglavlje 10 – Motivacija u u?enju i podu?avanju
Poglavlje 11 – Aktivno u?enje: Saradnja i zajednica
 
Tre?i tom - NASTAVA I OCENJIVANJE
 
12 Stvaranje okruženja za u?enje
13 Nastava koja vodi u?enju       
14 Standardizovani testovi          
15 Školsko ocenjivanje          

Godina izdanja : 2015.

Broj strana : 338

Pismo : Latinica

Povez : Broširani povez

Format : 22.5 x 16.5

Težina : 534 g

ISBN : 978-86-7102-489-1

KOMENTARI (0)

Preporuka za čitanje